HTML

LauraManga

Laura Manga

Friss topikok

  • Fricike: Nem tudom. Én csak azt láttam, hogy szabad ez a név, és úgy gondoltam, egy jó ügy érdekében felhas... (2010.04.10. 20:43) Laura Manga

Linkblog

Archívum

Laura Manga

2010.03.17. 17:00 Fricike

Támogasd a magyar gazdákat!

Íme a legújabb méz árusítások kezdete a gazdapiac.com-on. Ha Te is szeretnél egy ilyen dobozt kitenni a blogodra az oldaldobozba, ezzel segítve a magyar gazdákat, kattins ide Ha pedig van az ismerőseid között termelő, hívd fel a figyelmét rá, hogy van egy ilyen lehetőség, ahol ingyen hirdethet.

 

Gazdapiac Eladó Áruk

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lauramanga.blog.hu/api/trackback/id/tr331847470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freyja 2010.03.24. 15:07:04

mi történt Laurával? több mint egy éve nyomon követem az írásait, volt időszak, mikor úgy éreztem, mintha csak velem folyna, sodródna a történet, mintha a gondolataimat vetítette volna ki egy hatalmas nagyítóval. rég nem láttam, néha talán aggódom is érte.mi lehet vele?

Fricike 2010.04.10. 20:43:23

Nem tudom. Én csak azt láttam, hogy szabad ez a név, és úgy gondoltam, egy jó ügy érdekében felhasználom.
süti beállítások módosítása